w sprawie: odbioru indywidualnej dokumentacji medycznej pacjentów leczonych w oddziałach szpitalnych 1987-1991 oraz zgonów pacjentów z lat 1977-1981, a także historii choroby wszystkich poradni SP ZOZ w Brzesku do roku 1991.
Dyrektor SP ZOZ w Brzesku – stosownie do § 50 ust.2 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2006 r. w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej w zakładach opieki zdrowotnej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz.U.247 poz.1819) informuje, iż planowane jest brakowanie dokumentacji medycznej pacjentów hospitalizowanych SP ZOZ w Brzesku w latach 1987-1991 oraz dotyczącej zgonów pacjentów z lat 1977-1981,a także historii choroby wszystkich poradni SP ZOZ w Brzesku do roku 1991.
Osoby zainteresowane uzyskaniem dokumentacji medycznej tj. pacjent, jego przedstawiciel ustawowy, a w razie jego śmierci – osoba przez niego upoważniona do uzyskania dokumentacji medycznej w przypadku jego zgonu – mogą odebrać przedmiotową dokumentację po uprzednim złożeniu wniosku w Składnicy Akt SP ZOZ w Brzesku przy ul. Kościuszki 68, tel.0-14 66 21 270 w terminie do 30 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia.
Dyrektor Samodzielnego Publicznego
Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku