image_pdfimage_print

Aktualnie Pełnomocnikiem ds. Praw Pacjenta jest mgr Ewa Tyka-Duc, którego zadaniem jest rozpatrywanie skarg i wniosków składanych przez pacjentów i ich rodziny.

Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta czuwa nad przestrzeganiem Karty Praw Pacjenta.
W sytuacjach problemowych reprezentuje pacjenta, rozpatrując skargi składane w formie ustnej przez pacjenta .

Miejsce i czas urzędowania Pełnomocnika ds.Praw Pacjenta:
pokój nr 378 (III piętro)
codziennie w dni robocze (poniedziałek-piątek) – w godzinach od 8.00 do 15.00
telefon: 14 66 21 433, 14 66 21 156, 14 66 21 425
e-mail: rzecznikpacjenta@spzoz-brzesko.pl

 

Szanowni Pacjenci,

W trosce o bezpieczeństwo Państwa i personelu SP ZOZ w Brzesku uprzejmie informujemy, że skargi i uwagi pacjentów w obecnym czasie tzn. zwiększonej zachorowalności na COViD 19 są przyjmowane tylko w formie telefonicznej, pisemnej lub mailowej.

Skargi anonimowe  oraz nie dotyczące osoby bezpośrednio składającej skargę nie będą rozpatrywane.

ABY WEZWAĆ POMOC MEDYCZNĄ w stanach nagłego zagrożenia życia należy wybrać z telefonu komórkowego lub stacjonarnego nr 999 lub 112.

Powyższe numery alarmowe (999 i 112) połączone są ze służbami ratowniczymi w tym województwie, z którego terenu wykonywane jest połączenie telefoniczne. Osoby kontaktujące się spoza terenów Małopolski, w sprawach pomocy medycznej w sytuacji zagrożenia życia osoby mieszkającej/przebywającej na terenie województwa małopolskiego, powinny wybrać z telefonu komórkowego lub stacjonarnego nr (12) 254 08 02.

Zwiększ rozmiar tekstu
Konstrast